Подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці відбувається електронною поштою, вказаною нижче, способами поштового зв’язку за адресою розміщення офісу або шляхом особистого прийому в офісі у робочий період часу. Їх розгляд відбувається протягом 10 днів з моменту отримання, відповідь надається способом, вказаним споживачем при подачі звернення.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів, такий спір передається на вирішення до Регулятора ринку електроенергії згідно із Законом України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” та/або передається на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:

Директор: Невзоров Владлєн Володимирович

04071, г. Киев, ул. Воздвиженская, д. 10Б, офис 4

тел. (063) 607-24-97

РЕЖИМ РОБОТИ:

Понеділок –  п’ятниця : 08:00 – 17:00 

Субота – неділя: вихідний

Е-mail: td.interenergotrading@gmail.com

Сайт: iet.in.ua