Подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці відбувається електронною поштою, вказаною нижче, способами поштового зв’язку за адресою розміщення офісу або шляхом особистого прийому в офісі у робочий період часу. Їх розгляд відбувається протягом 10 днів з моменту отримання, відповідь надається способом, вказаним споживачем при подачі звернення.
У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів, такий спір передається на вирішення до Регулятора ринку електроенергії згідно із Законом України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг” та/або передається на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор: Невзоров Владлєн Володимирович
04071, г. Киев, ул. Воздвиженская, д. 10Б, офис 4
тел. (063) 607-24-97
РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок – п’ятниця : 08:00 – 17:00
Субота – неділя: вихідний
Е-mail: td.interenergotrading@gmail.com
Сайт: iet.in.ua